keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Tarinoita mielessä!

20.2.2013
Tahtoo Safier Davidin Happy family -kirjan! Oli siis koko kauppareissun aikana mielessä. 
Olinkohan tänään vähän tökerö kirjakaupassa? En löytänyt Safierin viimeisimpää kirjaa hyllystä, joten käännyin myyjän puoleen. Hän tietysti löysi sen sieltä kirjojen välistä tuota pikaa ja olin iloinen. Hän ehti jopa lyödä hinnan kassan, ennen kuin heräsin. Kirjan hintapyyntö oli 29.90 ja minä olin, että MITÄ??? E-ee-en minä sitten. Varaan kirjastosta. Vähän jäi myyjä hoomolles, kun sanoin että kiitos näkemiin. Ymmärän mitä kaikkea hintaan sisältyy, mutta minun kukkarossa ei ole niin paljolle rahalle tilaa. 

Tyydyin englanninkieliseen Julie Crossin Tempest -nimisen kirjaan, joka maksoi 12.95. Ainakin tiedän, että luvassa on aivan luvattoman paljon seikkailua ja sitä -aaaah- niin ihanaa rakkautta. Mutta nyt, ennenkuin syvennyn kyseiseen tarinaan, luen lukemattoman kirjan luetuksi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti