sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Ei revitä hiuksia ei

No nyt mä sitten tein sellaisen kämmin ettei ole mitään määrää.

Päätin siis uusia blogini ulkoasua URL-osoitetta myöden ja miten kävikään :O Aaaarghh.. Blogia ei löydy..Olisi nähtävästi pitänyt miettiä vähän tarkemmin tuota mun tempausta, eikä hätiköidä.
Ensin aattelin, että eiköhän ne parin päivän päästä tule näkyviin,,mutta kukku sentään sieltä mitään vielä nävy. Päätin sitten palata takaisin vanhaan nimeen, mutta kas,,eipä löytynyt muuta kuin tieto siitä, ettei kyseistä blogia löydy. Sen siitä saa kun yrittää olla kansainvälinen.


This is what my cat thinks about me right now!
Tänään laitoin Verkkovastaavan työkalun kautta ilmoituksen, että Google voisi sitten poistaa kaikki hakuosumat, jotka kohdistuvat lukuholistina.blogspot.comiin. Jos vaikka tämän jälkeen tulisi näkyville ne muutamat postaukset, jotka olen uudella URL-osoitteella postanut. Blaaah

Ja näyttää tämä muutos tehnyt temppunsa myös kävijäraadille. Sitä ei nimittäin enää löydy. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Käytännössä minun olisi  siis pitänyt  luoda täysin uudet sivut ja siirtää matsku sinne. Mä nyt ootan vielä pari päivää ja katson mitä tulemaan pitää..


Seuraava vaihe taitaakin sitten olla siirtää kaikki vanhat postaukset tämän uuden URL-sivuston alle.  On siinä sitten ihmettelemistä kun minulla on muutaman päivän sisälla ilmestynyt toista sataa postausta :D
Toivon tietty, että vanhan blogin uskolliset kävijät löytävät pian tämän uuden blogiosoitteeni.

How will I survive this?
I'm still alive! Pari päivää mennyt tuosta mun tempauksestani ja nyt olen vihdoin saanut lukijakuntani
jostain ihmeen kautta takaisin :) Jess!! Pitäisköö oottaa taas muutama päivä? Josko sitten pääsisi lukemaan noita mun vanhempia postauksiani google-hakujen kautta...

2 kommenttia: